top of page
הוסף כותרת.jpg

מנעולן בתל אביב – מתי צריך אותו?

אחד מאנשי המקצוע המבוקשים ביותר בתל אביב הוא המנעולן. בהתאם לזאת גם מספר האנשים המפרסמים את עצמם כאנשי מקצוע, ולכן חשוב שתשימו לב עם מי אתם בדיוק מתקשרים. בשורות הקרובות תבינו באילו מקרים יכול לעזור לכם מנעולן מקצועי ומהי הדרך הטובה ביותר להתקשר עם מנעולן בתל אביב שבאמת ניתן לסמוך על שירותיו.

 

החשיבות של מנעולן בתל אביב

לעולם אין לדעת מתי הדלת של הבית, העסק או הרכב שלכם תעשה לכם בעיות ותשאיר אתכם נעולים בחוץ. במקרים שכאלה הלחץ הרב עלול לגרום לכם לנסות ולפתור את הבעיה בעצמכם, מה שפעמים רבות רק יגרום לנזק רב יותר שיתבטא גם בעלויות תיקון יקרות יותר. הפתרון היותר מומלץ הוא פשוט להחזיק תמיד מספר טלפון של אדם מקצועי הפועל באזור המגורים שלכם. כל עוד תתקשרו עם מנעולן בתל אביב מקצועי ומנוסה, תוכלו להיות בטוחים שהוא ידע לתקן או להחליף את כל אמצעי נעילה בקלות ובמהירות ומבלי לגרום לנזק וגם יוכל להגיע אליכם מהר בכל שעה. כך תוכלו לקבל שירותי מנעולן בתל אביב בשבת, בחגי ישראל ומחוץ לשעות העבודה המקובלות.

מנעולן בתל אביב ממליץ - מה עושים כשדלת לא ננעלת כמו שצריך?

מנעולנים בת"א – מגוון רחב של שירותים

בדיוק כמו בכל מקצוע אחר, גם בתחום זה ישנם מנעולנים בתל אביב שמתמחים בתחומים שונים ומגוונים. בהתאם לכך עליכם לוודא מול איש המקצוע המיועד כי הוא אכן מתמחה במשימה שעומדת על הפרק, שיכולה להיות אחת מהבאות:

פריצת דלתות ומנעולים – אין דלת או מנעול שלא ניתן לפרוץ, אך רק מנעולן מקצועי יעשה זאת באלגנטיות ומבלי לגרום נזק וידע להתמודד עם כל סוגי הדלתות והמנעולים. שירותי המנעולנות כוללים פריצת דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות אש ודלתות ביטחון, דלתות ממ"ד וכספות, וכמובן פריצה של מנעולים מכל הסוגים – מנעולי צילינדר, תלייה, רתק וגם מגנטים. אדם המתמחה בתהליך פריצת מנעולים באופן מקצועי גם ידע כיצד להחליף לכם את המנעול במקרה הצורך.

החלפת ידיות לדלת  לעיתים הידית של הדלת היא זאת שגורמת לתקלה ולכך שלא ניתן לפתוח או לסגור את הדלת. ישנם סוגים רבים של ידיות (כאלה קבועות וכאלה נשלפות) ולא כל מנעולן בתל אביב יודע לתקן או להחליף את כולן. לכן חשוב מאוד לוודא את העניין מראש ולהתקשר עם איש מקצוע שכן מתמחה בכך, על מנת שיוכל להציע לכם את הידית המתאימה ביותר, הן מבחינת תפקוד והן מבחינת עיצוב.

מנעולנות רכב – זהו עוד תחום בעולם הזה שלא כל מנעולן מתמחה בו. אדם מקצועי העוסק בתחום הרכב יוכל לעזור לכם לא רק בפריצת הרכב אלא גם החלפת מנעולים, פריצה והחלפה של קודנים, שכפול מפתחות, קידוד מפתחות ושלטים ועוד. כדאי מאוד שיהיה לכם מספר טלפון של מנעולן בתל אביב שמתמחה במנעולנות רכב, לא רק בגלל שהוא יוכל להגיע אליכם בכל שעה, אלא גם בשל המחירים הנמוכים יותר שאותם איש מקצוע הוגן יגבה מכם לעומת מה שיגבו מכם במוסכים השונים.

 

פעמים רבות מנעולן בתל אביב יכול להציע לכם גם שירותים נוספים שמהווים חלק בלתי נפרד מהמקצוע, כגון התקנת מנעולים חכמים (אלקטרוניים או ביומטריים), תכנון והתקנה של  מערכות אינטרקום, התקנת עיניות דלתות כניסה (רגילות ואלקטרוניות), התקנת מחזירי דלתות, התקנה של מערכות צילום, אבטחה ואזעקה, התקנת סוגר ביטחון לדלתות ועוד.

מנעולן בתל אביב – לקבל יותר ביטחון מהדלת שלכם

כל דלת באשר היא נועדה לאפשר רק לבעלי הרשאה מתאימה מעבר דרכה. דלתות שומרות עלינו בטוחים ואינן מאפשרות לפורצים וגנבים לקחת את מה ששייך לנו. דלתות נותנות לנו יכולת לשהות מחוץ לבית ובעבודה בראש שקט כשהילדים שלנו מוגנים מאחוריהן. אך במקום להישען על הסטנדרט הפשוט כדאי מאוד לשפר את יכולות האבטחה של הדלת שלכם, בבית, במשרד, בעסק ועוד. מנעולן בתל אביב מקצועי ומנוסה יוכל לבצע זאת באמצעות התקנה של מספר אפשרויות:

  • מנעול כספת – זהו מנעול נוסף שמותקן בדלתות כניסה וכולל יצירת גומחה נוספת עבורו בתוך המשקוף ולעיתים אף בתור הקיר. מדובר למעשה בעוד צילינדר שמחדיר בריח להגברת המיגון של הדלת וכאשר הוא מותקן כהלכה, הפורצים פשוט יעדיפו שלא להתמודד איתה.

  • סוגר עליון – אלמנט זה מהווה פתרון לא רע בבתים עם מבוגרים וילדים קטנים, מאחר והם מסוגלים בעזרתו לתפעל את נעילת ופתיחת הדלת ללא צורך במפתח, כמו גם שניתן לבצע פתיחה חלקית של הדלת בקלות רבה.

  • עינית אלקטרונית – ניתן להזמין מנעולן בתל אביב על מנת להתקין עינית רגילה בדלתות חסרות עינית, אך אנחנו ממליצים על התקנת עינית אלקטרונית. אלמנט זה מאפשר להביט במתרחש מחוץ לדלת דרך מסך ליד הדלת (מתאים לילדים), מחדר השינה, משולחן המזכירה ואפילו מרחוק תוך שימוש באפליקציה מתאימה.

בנוסף, מנעולן בתל אביב מקצועי יכול להציע לכם להתקין מחזיר דלת, על מנת למנוע נזק לדלת בעת טריקה חזקה (למשל, על ידי ילדים או רוח פרצים) וכמו כן, למנוע יציאה החוצה של חיות מחמד שונות (כגון חתולים שנשארים אך ורק בבית) או סגירת הדלת בכוח על אצבעות של ילדים ומבוגרים.

 

מנעולן חכם למנעולים חכמים

יכול מאוד להיות שבעתיד הלא רחוק אף אחד כבר לא יאמין שאי פעם השתמשנו במפתחות פיזיים על מנת לפתוח ולנעול דלתות. למעשה, אפשר להתחיל להתנהל בצורה זו כבר עכשיו וליהנות מכל היתרונות שדלתות חכמות חסרות מפתח יכולות להציע עבורכם. כל מה שצריך לעשות זה להתקשר עם מנעולן בתל אביב שמתמחה במנעולנים חכמים. ומה זה בעצם מנעול חכם? זהו אמצעי נעילה שלמעשה "מתלבש" על הצילינדר של הדלת, פועל באמצעות סוללה או חיבור לרשת החשמל ומאפשר פתיחה ונעילה של הדלת רק בפני מי שמאושר לכך. 

 

אותן ההרשאות ניתנות לתכנות מראש דרך המכשיר או אפליקציה ייעודית, כאשר כל מנעול חכם יכול לעבוד בשיטה אחת או יותר לזיהוי המשתמש – טביעת אצבע, טביעת עין, שימוש באפליקציה, צ'יפ קירבה, קוד אישי ואם ממש רוצים אז גם שימוש במפתח במקרה של תקלה. זהו פתרון מעולה לבתים עם ילדים, מתחמי כניסה לבנייני מגורים, מקומות עבודה ולכל מי שרוצה להיפרד אחת ולתמיד מהמפתח ולעבור לקידמה. יתרון נוסף חשוב שמנעולים חכמים מציעים הוא אריכות ימים, שכן פעולת הפתיחה והנעילה של המנעול אינה מערבת יד אדם, צילינדרים אינם נהרסים ומפתחות אינם נשחקים ונשברים. בקיצור, חפשו מנעולן בתל אביב שמתמחה במנעולים חכמים ולא תצטערו על כך!

 

דגשי הבחירה של מנעולן תל אביב

כפי שכבר ציינו, במקרה ואתם צריכים מנעולן ת"א מציעה המון אפשרויות, הבעיה היא איך לדעת בדיוק עם כדאי להתקשר. ובכן, ישנם מספר דגשים שאותם אתם צריכים לוודא לפני שאתם מתקשרים עם מנעולן בתל אביב או בכל מקום אחר:

תחום התמחות – כאמור, ישנם תחומי התמחות רבים בעולם המנעולנות, לכן חשוב מאוד להסביר לאיש המקצוע כבר בטלפון מהי הבעיה, על מנת שלא יגיע לשווא רק כדי לומר לכם שאינו יכול לעזור, יבזבז לכם זמן רב וגם יגרום לכם להוצאה כספית נוספת על הזמנה של מנעולן אחר.

זמינות מלאה – אין זה משנה אם אתם זקוקים לשירותי מנעולן תל אביב אבן גבירול או בכלל בצד השני של העיר, אתם צריכים שאיש המקצוע יגיע אליכם כמה שיותר מהר. לא כל המנעולנים בת"א מציעים את השירותים שלהם 24/7 וגם לא כולם מבטיחים להגיע אליכם תוך דקות ספורות. רק האיכותיים שבהם באמת ישמחו לעזור לכם בכל שעה, גם אם מדובר בשעת לילה מאוחרת, בשבת או בחג.

אחריות – מנעולן מקצועי בתל אביב אמור לתת לכם אחריות על החלקים והעבודה שביצע. דרשו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים במסגרת עבודת המנעולנות, האם מדובר בחלקים חדשים, משומשים, מקוריים או תחליפיים, וכמובן שדרשו גם תעודת אחריות חתומה בכתב.

 

מנעולן בתל אביב מחיר – כמה זה אמור לעלות לכם?

כאשר מדובר על מחירים של מנעולן תל אביב מציעה לכם הבדלי מחירים גבוהים מאוד. התחרות בענף המנעולנות בת"א עצומה ולכן אין שום סיבה שתשלמו על הזמנה מחיר גבוה מידי. ישנם מספר קריטריונים שאמורים להשפיע על המחיר וחשוב שתכירו אותם מראש:

מורכבות העבודה – ישנן משימות מנעולנות שמתחילות ומסתיימות תוך מספר דקות, כגון פריצה של דלת ביתית, החלפת ידיות או צילינדר בדלתות ואפילו פריצת דלת של רכב (גם אם מדובר במנגנון נעילת וואקום). עבודות מורכבות יותר, כאלו שמתבצעות במקומות שאינם נגישים, על מנעולים גדולים במיוחד שניזוקו או על מנעולים חשמליים וחכמים או מנעולי כספות מתוחכמים, יכולים להאריך את משך המשימה הנדרשת של המנעולן.

איכות החלקים – מנעולנים עובדים עם חלקים באיכויות שונות, חלפים מקוריים או תחליפיים, חדשים או משומשים. כאשר אתם מחפשים מנעולן בתל אביב, חשוב מאוד שתבחרו בכזה שפועל מולכם בשקיפות מלאה ומסביר לכם בדיוק מהן האפשרויות שלכם מבחינת בחירת החלקים ולא בוחר עבורכם מראש את היקר או הזול ביותר. הוא אמור לספק לכם הצעת מחיר שכוללת את העבודה והחומרים ורק לאחר קבלת אישור סופי מכם, לבצע את העבודה.

 

מנעולן מסביר על חשיבות התאמת המנעול לדלת שלך, טרם החלפת צילינדר בתל אביב

 

תהליכי התאמת המנעול לדלת הם חשובים מאוד כאשר מדובר בבטיחות ואבטחה. המנעול הנכון והתואם לדלת יספק רמת אבטחה גבוהה וימנע מפרצופים ופשיטות מעמד. הנה כמה נקודות חשובות שמנעולן יכול להסביר לך לפני החלפת הצילינדר:

  1. סוג המנעול: קיימים מגוון רחב של מנעולים בשוק, וכל סוג מיועד למטרות שונות. יש מנעולים סטנדרטיים, מנעולים תיקניים, וכן הלאה. מנעולן תל אביב יכול להמליץ על סוג מסוים שיתאים לסוג הדלת שלך ולרמת האבטחה שאתה רוצה להשיג.

  2. צילינדר תואם: תאמת שהצילינדר שבמנעול שלך מתאים לפרופיל הדלת שלך. צורך בהחלפת הצילינדר עשוי לצוץ כאשר מחליטים להחליף את המנעול, אך עלול להיות גם כאשר מעוניינים לשדרג את מנעולי הדלת הקיימים.

  3. גובה מתאים: המנעול צריך להיות מותאם בגובהו לדלת. פעמים רבות, מנעול ישן יוחלף במנעול חדש שלא מותאם לגובה המדויק של הדלת, וזה יכול ליצור חולשה במערכת האבטחה.

  4. תקינות: ודא שהמנעול שאתה בוחר עומד בתקנים ובסטנדרטים של התעשייה. ישנם סמלים ואישורים שמציינים על תקינותם של מנעולים מסוימים.

  5. שיפור טכנולוגי: בעידן המודרני, ישנם מנעולנים בתל אביב שמציעים מנעולים עם טכנולוגיה מתקדמת יותר, כמו מנעולים חכמים או מנעולים עם מערכות ביומטריות. המנעולן תל אביבי יכול להמליץ על אפשרויות כאלו בהתאם לצרכיך ולתקציבך.

בעת החלפת הצילינדר או המנעול, יש לוודא שהמנעול החדש מותאם לדלת, שהוא בטוח ותקין, ושהפעולה נעשית באופן מקצועי ומדויק. מנעולן מומלץ בתל אביב יכול לתת לך ייעוץ ולבצע את ההחלפה בצורה יעילה ובטוחה.

מרכז המנעולנים – המקום למצוא בו מנעולן בתל אביב מקצועי ואמין

מחפשים מנעולן בתל אביב מקצועי ואמין שבאמת ניתן לסמוך על שירותיו? האתר שלנו הוא המקום שבו תוכלו להיות בטוחים בבחירתכם. זה מאוד פשוט – כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם באתר (שם, עיר, טלפון ופירוט הבעיה) ומייד יצלצל אליכם פורץ דלתות מהמאגר שלנו. אצלנו תמצאו מנעולנים מומלצים בפיקוח שעברו את כל הסינונים הרלוונטיים ומציעים לכם הזמנת שירות מקצועי ואמין במחירים ללא תחרות.

 

בנוסף אנו מפעילים באתר שלנו שירות של מנעולן 24/7 באמצעות איש מקצוע תורן, איתו אפשר להתייעץ או להיעזר בו להזמנת מנעולן. שימרו את המספר או כתובת האתר שלנו והשתמשו בו בעת הצורך. אנו פועלים ברחבי הארץ ומציעים שירות מנעולן בבת ים, רמת גן ועוד.

bottom of page